Der kan være mange gode grunde til at skrive en faglig e-bog.

  • Måske drømmer du om at skrive en fysisk bog, men finder det uoverskueligt. Her kan e-bogen være en lidt kortere og mere tilgængelig vej til at blive forfatter.
  • Måske ønsker du at dele din viden eller din historie med din målgruppe i et format, de kan gemme og læse igen og igen.
  • En e-bog kan være et vigtigt markedsføringsprodukt, hvor du eller din virksomhed både viser jeres faglighed overfor jeres målgruppe og slår fast, hvem I er, og hvad I står for.
  • En e-bog er oplagt til markedsføring, som et salgsprodukt og til at dele og vise et budskab, du gerne vil have ud.

Få min hjælp

Vil du eller din virksomhed i mål med en e-bog, vil jeg meget gerne hjælpe.

 

Individuel hjælp

Få min hjælp fra start til slut i din e-bogsproces med forløbet “Lær at skrive e-bøger”.

Har du et mindre eller større behov, end det forløb lægger op til, kan du bruge mig som konsulent på timebasis, hvor jeg hjælper dig med lige præcis det, du har behov for. Jeg kan hjælpe dig i alle skridt på vejen lige fra ideudvikling, opbygning, tekst, opsætning og publicering. Mange bruger mig til at få emnet helt på plads, til at få skabt en god struktur for indholdet og til at gennemlæse og sikre at struktur og formuleringer er helt skarpe. 

Kontakt mig på tlf. 22 75 08 96 eller på janni@balancebaren.dk og lad os tage en snak om, hvordan jeg kan hjælpe dig.

 

Onlinekursus: Skriv din e-bog nu!

Vil du hellere selv arbejde med din e-bog i dit eget tempo, er mit onlinekursus, hvor jeg guider dig gennem alle steps i at skrive en e-bog via en e-bog og videoinstruktioner. Du kommer igennem alt fra overvejelsen om, hvorfor du vil skrive en e-bog, hvad du vil skrive om og hvordan, henover struktur og skriveproces og til sidst til layoutet af din e-bog.

Læs om kurset “Skriv din e-bog nu!” her.

 

Gratis E-mail kursus: Skal jeg skrive en E-bog

Er du i tvivl, om det er noget for dig at skrive en e-bog, kan du tage mit gratis e-mailkursus: “Skal jeg skrive en e-bog?” og finde ud af om e-bogsformatet er noget for dig.

 

Det kan du få ud af en e-bog:

  • Du får vist din målgruppe hvem du er, og hvad du kan
  • Stor brandingværdi
  • Mere tyngde end blogindlæg, opslag på sociale medier og hjemmeside
  • Nemmere end at lave en rigtig bog
  • Forfatter = ekspert. Det betyder, at en e-bog kan åbne for nye muligheder, flere kunder, nye typer opgaver og ikke mindst en højere pris for din ekspertise. (dog kræver det lidt mere end en 10 siders e-bog at blive opfattet som forfatter)